Top Social

Natural and Fresh make-up look




LV: Vasara ir galā, bet sajūtās kavēties vēl ir ļauts. Lai gan rīti ir dzestri un zemi klāj aukstas rasas lāses, dienas spēj iesilt tik ļoti, ka pat aizmirstas kādu datumu rāda kalendārs... Septembri! Jā- 1 septembri! Ah, apsveicu visus kuri uzsāk vai atsāk skolas gaitas. Man augstskola atsākas 10. septembrī.. Bet šodien iesākas manas gaitas kā dekoratīvās kosmētikas pasniedzējai. :) Šis ir ļoti nozīmīgs solis un arī ārkartīgi atbildīgs. Ceru, ka mani pieņems un Es spēšu dalīties ar zināšanām tā, lai Latvija varētu lepoties ar daudz jauniem meistariem. Vasara ir aizritējusi, kurai seko smaga un negribīga nopūta... Tik daudz ko vēlējos izdarīt, bet nepaguvu vai vienkarši nesaņēmos.
Vēlējos pamēģināt veikot, izjāt ar zirgu, aizbraukt uz šautuvi, izlekt ar gumiju, pārbaudīt izturību Mežakaķī, piedalīties atvērtajos sporta treniņos Mežaparkā, iedzert sangriju pludmales smiltīs.. un tā vēl daudz un dikti :( Tik daudz ko gribas, bet nekas netiek darīts, jālabojas pavisam steidzīgi! 
Toties piedzīvoju arī vairākus burvīgus mirkļus un viens no pēdējiem bija Prāta Vētras koncerts - 7 soļi svaiga gaisa Rīgā... Šī nemainīgi paliek mana mīļākā grupa, ar vis vairāk zināmiem dziesmu vārdiem un apmeklētiem koncertiem.  Sajūtas bija neprakstāmas, saviļņojošas un pulsējošas... vēl tagad klausos remiksēto "Meklēt vienam otru" :) 
Vai Jums ir kas tāds, ko vēlējāties vasarā izdarīt un nesanāca? Vai tieši otrādi- izdarījāt ko tādu, ko sen jau vēlējāties?
Bučas un superīgu dienu!
L.







Izmantotie produkti: 

Viegli, ātri un svaigi. Izmantoti vairāki lieliski L'Oreal Paris produkti. Tonālais krēms ir pasakains, bronzeris izcils, lūpu spīdums pasaka un skropstu tuša neizmantojot balto bāzi arī man ļoti patīk. Par Urban Decay Naked 3 paleti nemaz nerunāšu ;) Tā man vēljoprojām ir favorīte. 


Post Comment
Zanda teica...

Koncerts bija tik tiešām lielisks, bet man lūk tā remiksētā versija īsti neiet pie sirds. Oriģināls, paliek oriģināls :)

Unknown teica...

Es ticēšu, ka remiks varētu nepatikt, ja pirmo dzird oriģinālu, es nezināju kāds ir oriģināls un man iepatikās remix.. kaut gan koncertā pie lēnā varianta gandrīz vai asara nobira cik spēcīgi tas viss skanēja :)

Auto Post Signature